duminică, 6 iulie 2008

Farsa cu Cola

Ati scapat vreodata un Mentos clasic in cana cu Coca Cola? In cazul acesta stiti ce efect are- Cola incepe sa tasneasca peste tot...Daca nu credeti puteti sa incercati singuri- e un experiment simplu si fara urmari grave (asta daca nu aveti un covor foarte scump).
Inainte sa incerc experimentul pe pielea mea am cautat cateva videoclipuri pe youtube, sa ma conving ca nu o sa-mi explodeze sticla. In majoritatea vedeam oameni isterici care tipau si fugeau cand Cola incepea sa zboare in toate directiile... Totusi, am gasit si o mini-farsa care mi s-a parut interesanta. Ca sa faceti farsa aveti nevoie de o sticla de Cola, un Mentos, ac si ata si un ciocan. Mai intai trebuie sa dati o gaura prin Mentos, astfel incat ata sa treaca prin el. Next, puneti Mentos-ul in sticla fara sa atinga sucul. Puneti dopul sticlei si taiati ata care ramane pe afara. Cand ati terminat asteptati ca unul din prietenii vostri sa vrea sa bea niste suc...Va avea o surpriza la care nu avea cum sa se astepte.
Mai jos am pus video-ul care mi-a placut. Tot acolo gasiti si instructiuni mai detaliate despre cum sa faceti farsa. Enjoy:

Niciun comentariu: