marți, 15 iulie 2008

Cum sa ai TV pe gratis

De curand m-a apucat febra televizorului... Vroiam sa vad o multime de filme, dar am avut o mica problema. Nu am TV in camera, pentru ca l-am considerat inutil la un moment dat. Ar fi fost o solutie sa ma duc in camera alaturata, sa ma uit linistita, dar asa cine mai verifica mailuri, raspunde pe messenger sau navigheaza peste tot in timpul reclamelor?! Un TV tunner era ideal, dar cum nu-mi permit, tot Internetul mi-a oferit solutia perfecta. Exista situri de TV online!
Ca sa va explic in cateva cuvinte: tot ce trebuie sa faceti este sa selectati postul pe care doriti sa-l vizionati si sa asteptati cateva secunde pentru loading. Calitatea imaginii este la fel ca la TV-ul traditional si puteti urmari posturi din toate lumea. Este chiar atat de simplu. Inca un avantaj al Tv-ului online este ca majoritatea siturilor il ofera gratuit, fara sa platiti vreun abonament, cum faceti la companiile de cablu. Mie mi se pare genial pentru simplul fapt ca pot ramane in fata mult iubitului calculator si sa vad un flm de la TV.
Daca sunteti interesati, tastati pe Google "tv online" si veti avea de unde alege.

Niciun comentariu: