miercuri, 2 iulie 2008

Apare Diablo III

Acum cateva zile, cand stateam pe net fara vreun scop anume, am dat este o stire aparent banala pentru mine: Blizzard a anuntat ca lucreaza la Diablo III. Am auzit de celelalte Diablo, chiar am jucat Diablo II, dar nu am fost incantata de el... In orice caz, de atunci si pana azi toate siturile de jocuri, stiri si mai tot Internetul a fost invadat de articole despre Diablo. Mi se pare semi-normal sa i se dea o foarte mare importanta - doar vorbim de o creatie Blizzard. Din cate am vazut pe situl oficial jocul o sa fie incantator dpdv grafic si o sa ramana RPG. Totusi, nu mi-as pune prea multe sperante ca jocul o sa apara prea curand. Toata lumea stie ca Blizzard nu sunt prea dornici sa dea amanunte, iar eu inca astept lansarea StarCraft II(de anul trecut se tot vorbeste de el).

Mai jos puteti vedea gameplay traileru oficial - ca sa va faceti o idee despre cum o sa fie jocul:

Niciun comentariu: