duminică, 3 august 2008

Erori si defecte din jocuri

Cu cat un joc video este mai complex sau mai rapid creeat, cu atat apar mai multe probleme... Fie ca animatiile personajeor o iau razna sau motorul fizic cedeaza; uneori nici obiectele nu mai sunt unde trebuiau sa fie. Ati fi crezut ca jocurile mai noi, apreciate de public, au scapat de buguri sau glitchuri, dar se pare ca nu este asa... Pana si mult laudatul Crysis are greselile lui de programare. Pe langa el mai sunt si Elder Scrolls, FIFA 2007, Bioshock si PES 2008, in care mingea de fotbal ramane blocata deasupra portii si toti jucatorii incearca sa o loveasca cu capul.
Erori amuzante mai puteti descoperi si in Assasin's Creed -personaje care raman blocate facand aceeasi miscare sau un biet cal care alearga cu picioarele in aer.

Urmariti videoclipul ca sa va faceti o idee :

Un comentariu:

Unknown spunea...

am o problema cu un joc care imi functiona "18 wheels of steel - pedal to the metal"... inainate de reinstalarea sistemului functiona... am inst xp prof sp2 .... am schimbat windowsul si am pus vista sp1 aceeasi eroare ma poate ajuta cineva si pe mine mai jos aveti link-ul la pozele cu erori.
http://i115.photobucket.com/albums/n299/bogsoft/error.jpg
http://i115.photobucket.com/albums/n299/bogsoft/error1.jpg